Odzież reklamowa z logo czy nazwą firmy, to nie tylko ujednolicenie i wyróżnienie w tłumie, zatrudnionych osób. To także samoistna reklama naszych usług i wartości, którymi się kierujemy jako przedsiębiorstwo. Jakie korzyści mogą przynieść stroje reklamowe, a także dlaczego bluzy są najlepszym elementem promocyjnym dla pracowników branży sportowej i turystycznej?

Czym są bluzy reklamowe?

Bluzy reklamowe, od zwykłych bluz, które codziennie widzimy na ulicach, różnią się kilkoma cechami. Po pierwsze, posiadają nadrukowane lub naszyte logo lub nazwę firmy. Logotyp znajduje się najczęściej w miejscu piersi (małe logo lub napis) lub pleców (duża grafika). Po drugie, często mają mocne i widoczne z daleka kolory. Ich funkcją jest między innymi ułatwienie odróżnienia pracownika od klientów lub uczestników jakiegoś wydarzenia. Po trzecie, mogą stać się upominkiem dla klienta, dzięki któremu zacznie on pozytywnie kojarzyć markę.

Dlaczego bluzy sprawdzą się w przypadku branży sportowej i turystycznej?

Bluzy należą do najbardziej sportowego typu odzieży. Szczególnie bluza rozpinana, z kapturem, to niezwykle praktyczny element garderoby. Jej nieformalny styl sprawdzi się podczas wszelkiego rodzaju imprez sportowych oraz wycieczek turystycznych. Bluzy z haftem na zamówienie, to najlepsze rozwiązanie dla pracowników obu tych branż. Haft komputerowy jest niesamowicie wytrzymały, więc sprawdzi się w każdych warunkach. Odporny na pranie oraz prasowanie, dzięki czemu łatwo utrzymamy odzież w czystości, nawet po wędrówkach czy biegach w deszczu i błocie.

Jak wybrać bluzy reklamowe?

Pierwszą kwestią jest wybór odpowiedniego materiału. W przypadku bluz wykorzystywanych jedynie w miesiącach ciepłych, najlepiej sprawdzą się tkaniny naturalne i przewiewne, w których komfortowo będzie można uprawiać sport lub chodzić np. po górach. Jednak jeśli bluzy mają sprawdzić się także w jesiennej czy zimowej aurze, musimy zapewnić pracownikom odpowiednią ochronę przed wiatrem oraz deszczem. Świetnie sprawdzą się wtedy bluzy polarowe lub softshellowe.
Pamiętajmy, aby zdecydować się na, odpowiednią do wybranego materiału, metodę znakowania odzieży. Inna bowiem sprawdzi się w przypadku bluzy bawełnianej, a inna w przypadku polarowej. Jeśli na strojach pracowniku ma znaleźć się jedynie mały napis lub logotyp, najbardziej praktyczny będzie haft komputerowy. Jeśli jednak planujemy nadrukować dużą, wielobarwną grafikę, np. na plecach bluzy, wybierzmy nadruk cyfrowy.

Zadbajmy o to, aby pracownicy posiadali jednolite bluzy, najlepiej w mocnych kolorach. Dzięki temu, będzie można odróżnić ich w tłumie ludzi na imprezie sportowej lub będą odpowiednio widoczni podczas wycieczki turystycznej.

Categories: Bez kategorii